såg du mig, såg du att det var jag?

innan jag skriver vidare vill jag påminna er, mina fina läsare, om att ta min vädjan i det här inlägget i beaktning.

nu till dagen. helt fantastisk!! sol och blå himmel, klart och kallt. perfekt för att helt och fullt kunna njuta av en längpromenad med hundarna. de gick löst större delen av rundan. först in i skogen, sen ut på sjön där det blev lösare tyglar. så härligt att ha hundar som är alerta när det kommer till inkallning!

   
    

1. på språng!
2. yra posar.
3. fångad av kameran mitt i en "skaka!" :)
4. alla tre i sällskapet på samma bild.
5. tanken var inte att min skugga skulle haka på, men jag var liksom tvungen att få föreviga yras "åh, så skönt isen kliar om ryggen"-moment.
6. följa john.
7. yra med de kloka ögonen.
8. ett kort från gårdagkvällen. mys i soffan.

bildkvallan är inte den bästa. det har en mycket enkel förklaring - bilderna är tagna med mobilkameran. lite typiskt att jag alltid glömmer min riktiga kamerna hemma när det är dags för finpromenaderna!

idag kommer albin hem! yey!


Kommentarer
Postat av: Jennelie

Åh vilken härlig dag du verkar ha haft! Kolla in utflyktsbilderna på min blogg också! Jag vet inte om jag ska skriva ut adressen när jag är på andras bloggar eller inte... Har så svårt att bestämma mig för om jag vill dela med mig till många eller hålla bloggen lite mer skyddad. Vet inte vad jag är rädd för egentligen... Hur resonerar du?

2008-02-17 @ 13:04:26
Postat av: Jennelie

Tack för ditt långa svar!
Kul att kunna hålla kontakten lite grann åtminstone även om vi inte känner varandra så väl. Jag blev så avundsjuk på Angelinn när hon hade fått en så bra vän som du. Önskar att jag hade haft en Annelie här nere.
Hoppas du ser glimten i smajlisögat i min ej medhållande kommentar längre ned. Gillar att utmana folks åsikter och att själv bli utmanad. Du vet ju att jag gillar dig. Allt gott!

2008-02-17 @ 13:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback