sörjen icke, ty ni äro icke glömda

jag har rensat lite. inte i mina garderober eller lådor eller ens i min egen själ. inte än idag i alla fall. jag har rensat och uppdaterat min länk-lista. syftet med detta var att hjälpa er, kära bloggläsare, som söker efter trevliga bloggar som uppdateras kontinuerligt. jag har därför tagit bort länkar till bloggar som uppdateras väldigt sällan plus att jag har adderat, vad jag tycker är, ett par läsvärda bloggar. den ena går till johanna och den andra går till marty. johanna har börjat blogga igen, fast på en ny blogg, efter en alldeles för lång bloggpaus. marty är en väldigt god vän till mig som skriver finurliga och roliga texter. även hon har börjat om efter en bloggpaus, men hon har behållt sin gamla blogg.

vad händer då med er som raderades? kommer jag att glömma bort er? åh, nej. ni har flyttats från min bloggs länklista till mina explorer-favoriter. jag kommer fortsätta kika in hos er, men när det kommer till att tipsa mina läsare om trevliga bloggar vill jag tipsa om trevliga bloggar som uppdateras någorlunda ofta och som jag känner att jag har en relation till, på ett vis eller annat.

nu kan jag tänka mig att ta tag i lunch... vrålhungrig nu!

Kommentarer
Postat av: Annie

Trevligt, då ska jag kika in hos dina vänner och titta lite. Jag säker nya roliga bloggar o läsa. Har börjat tröttna på mina vanliga. Sköt om dig! Kram

Postat av: Frida

Här ska jag ge dig ett tips! :) Istället för att spara dina bloggar i favoriter, spara dem på sidan Bloglines.com och bevaka dem där. Då syns alla på en sida och de blit fetmarkerade när någon uppdaterat! Suveränt! :)

2008-02-04 @ 17:47:16
URL: http://frilin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback