trumvirvel, tack!

nu kommer det stora avslöjandet. vinnaren av min allra första bloggtävling är........................... johanna! hon gissade på svarsalternativ c, vilket uppenbarligen var helt korrekt. på grund av att eländet aldrig läkte var jag tvungen att ta ut min piercing. sedan svarade hon exakt rätt på skiljefrågan. mor min kommer gå i taket när hon får veta hur mycket vi är beredda att lägga på en spansk vattenhund (och det ser ut att vara just den summan vi kommer lägga också), nämligen 15 000:-.

imorgon fick jag ju, som bekant, en ledig dag, så mellan tvättstugan och hundpromenader kommer jag att baka bullar och muffins. jag måste nog springa ner till tanten på kvarterskiosken och köpa ägg innan jag bakar muffins, men ändå. till johanna vill jag bara säga: hör av dig när du vill komma hit! om du vill komma redan imorgon eftermiddag så går det bara bra!

jag vet inte när eller ens om jag kommer ha någon tävling igen, men om jag har det kan jag garantera ett pris som kan levereras av en brevbärare.

jag har kollat på det senaste avsnittet av one tree hill och jag är lite skakig efter det. jag vill bara ha mer. den där manusförfattarstrejken måste verkligen sluta innan de inspelade avsnitten tar slut!! det är bara fyra avsnitt bort, alltså. i övrigt har jag en oförskämt skön kväll. älsklingen är i garaget och det enda jag hör nu är suset från datorn min. saga har det inte jättebra, för hon är lite kräkig idag just. hon har inte fått behålla maten hon ätit än så länge, men jag gav henne just lätt överkokt, avsvalnat ris. jag hoppas att hon slipper spy upp det också, stackarn. vet ni? hon är så söt och underbar i sitt sätt att hjärtat nästan går sönder vid blotta tanken på att något kan hända henne. hon är min baby. v e r k l i g e n !

nu ska jag läsa min bok. sov du så diskar jag. är inte klar med den än, vilket jag är lite glad för. sen hoppas jag att mina agilityböcker hinner komma imorgon, men jag tror nog mer att de kommer till veckan, eftersom jag inte har fått något mail om att de har skickats idag. nåväl. tar boken jag läser nu slut så har jag två olästa böcker i damernas detektivbyrå som är olästa plus kådisbellan som jag bara har sett på film men aldrig läst som också väntar på mig i bokhyllan. i love pocket.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh.. jag är bara så rörd.. och lycklig! Jess, jag vann :) ääälskar att vinna. särskilt detta fina utomordentligt eftertraktansvärda pris. Imorgon ska jag o Emil fira Alla hjärtans dag, då Emil på söndag åker iväg på utplacering till Karlskrona i tre veckor. Därav skulle min visit passa väldigt bra nästa vecka, för då kommer jag vara övergiven och ensam. Passar det? Typ måndag?? Uunderbart, tack annelie! :) PUSS

Postat av: Softem

Glöm inte, baby, att du ska läsa min bok innan du kommer hit ner! Då är jag redo att hugga in på den. Puss

2008-02-07 @ 22:09:54
URL: http://softem.blogg.se
Postat av: puckolie

Lite ljus i mörkret är att det finns 12 inspelade avsnitt och det som sänds härnäst är nummer 7. Det blir hela 6 avsnitt det.
Dessutom så har parterna börjat prata med varandra. Ett tag såg det ut som om man skulle kunna komma till en lösning i slutet på denna veckan, men det är ju imorn det så det kanske inte föll väl ut.

Men dom borde ju klara av det på 6 veckor eller? En Trä Kulle har i alla fall blivit lovade 22 episoder OCH DET SKA VI HA!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-02-07 @ 23:45:26
URL: http://puckolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback