varberg versus umeå

gårdagens plan sprack pyttelite. fast en viktig del fick uteslutas, och det var besöket hos farmor. tänker att jag kan ta det idag istället. i övrigt flöt allt på. blev lite ny, i det att jag fick håret klippt och färgat. jag är väldigt nöjd! saga charmade syrrans jobbarkompisar under tiden hon (syrran alltså) var hundvakt och jag fick fikat med therese. på mignon. kvällen avslutades med syskonkväll i horred. min bror och hans fru har köpt ett hus där. det där huset har potential, minst sagt. kvällen var trevlig, det var kul att få sitta ner och pratas vid. åt en väldigt god pastasallad med bla kyckling och pinjenötter i. 

planen för dagen är att spendera lite quality time med mor min. fika och gå på stan och så där. kvällen är fortfarande rätt öppen, men jag hoppas få en dejt med ragnarssons. det vore en hit! 

det är bra är nere, det är det. fint att träffa vänner och familjen här. vore det en tävling skulle mitt norrländska liv vinna, men det är väl för att det är mer självvalt än livet här. därmed inte sagt att livet här betyder mindre för mig. det finns sol överallt. klyschigt, men sant.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

väntar på bild på nya frisyren :)

2008-02-28 @ 11:16:06
Postat av: Bee

Vad bra att Umeå vinner, för om du skulle flytta neråt finns chansen att jag skulle reagera ytterst vuxet och bita fast mig i din vad och inte släppa förrän du lovar att stanna!

Postat av: Madde

Åh låter himla najs. Vet känslan av att komma hem när man bor i en annan stad, den är speciell =)

2008-02-28 @ 12:34:35
URL: http://fizzycherrycola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback