äntligen hallmöbler

låt se. det tog oss sju månader och tre dagar, såvida jag kan minnas vårt inflyttningsdatum rätt, att köpa en hatthylla och ett skoställ. stilen blev rätt och jag antar att storleken är rätt, fast just inte som vi tänkt oss, bara. jag ser ju redan nu vad vi kan göra i stället, något som också blir alldeles ypperligt. jag vill till olssons tyger bara, och så måste vi låna oss en slagborr (eller egentligen köpa, men jag vet inte hur aktuellt det är i nuläget), sen är det klart. klart och betalt, som patrik larsson säger. det ska bli väldigt trivsamt med en fin hall. äntligen. 

en av de roligaste sakerna just nu som jag vill bjuda er på idag är det
här, när katla blir portad från akuten. en annan väldigt rolig sak är när katla berättar om att han har fastnat i det lagliga drogträsket. enjoy.  (egentligen ser jag hellre att ni ser honom på youtube, det var först live jag insåg det roliga med honom.

Kommentarer
Postat av: marty

annelie, jag har inte bara en, utan TVÅ slagborrar. du är så välkommen att låna. jag har också en väska med tjugo olika borr och hundratals pluggar.

(fast jag tänker inte ta med den till iksu..)

2008-01-29 @ 18:40:19
Postat av: therese

En slagborr skulle jag verkligen vilja ha också!! Vilken fantastisk idé att komma hit och äta bullar. Det skulle du gjort ju =) De blev mycket goda!! Nu ska jag vara barnvakt åt lilla Linnea. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback