damen opponerar

i fredags skickade jag in min uppsats för opponering. när albin kom hem från jobbet hade han med sig en utskriven kopia av den uppsats jag ska opponera på. skitläskigt. vad ska man säga, egentligen? nog för att det är givet att man säger större delen av sakerna som är bra, men det mindre bra ska ju också fram. lite läskigt faktiskt. nej, mycket. see, jag gillar inte att framföra kritik. antar att jag får se detta som ett steg i processen till att bli mindre konflikträdd. har kommit en liten bit på vägen, men har fortfarande en lång väg att gå.

i say rulla! saga rullar runt. lärde henne det idag. hon är väldans söt, vår lilla cirkustax!

ps. jag låter som om jag har rökt cigaretter i minst 43 år. inte så hett.

Kommentarer
Postat av: Molly

http://www.mollysgrove.com/?p=414

Postat av: Linnea

Jag med, eller jag låter snarare som en 85 årig gubbe som hostar från lungorna så att löständerna nästan ramlar ur! Man känner sig så attraktiv. Kram

2008-01-16 @ 15:36:48
URL: http://linneaosd.blogg.se
Postat av: Molly

Ja, alltså, jag har ju äntligen gjort en illustration till den där textraden du bad om för ett tag sedan. Det var en hård nöt, må jag säga, även om jag är väldigt bekant med den låten sedan skivan kom. Till slut lät jag ditt utseende fungera lite som inspirationskälla. Hoppas det var okej och att du gillar resultatet.

2008-01-17 @ 15:01:40
URL: http://www.mollysgrove.com/?p=414
Postat av: liv

ojdå. men whiskeysprucket tycker jag är rätt läckert! även om det är jobbigt för den som låter så säkerligen. kram

2008-01-17 @ 20:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback