det är fredag

det går framåt med uppsatsen. ordentligt framåt, törs jag påstå. men jag är så vansinnigt less på all källhänvisning överallt, till och med där vi pratar om saker som är allmänt vedertagna. källor överallt. men det är så de vill ha det, de som tydligen ska vara något stort. syftar inte då till våra handledare, utan på de som bestämt hur en essä ska vara utformad. visst är det bra att man ska kunna försvara det man skriver i en uppsats, annars vore det helt onödigt att ens skriva en. men ändå. allmänt vedertagna saker som att vi står inför en stor miljökris. menar vem?, skulle petterjockern fråga. ja, en hel del eftersom det är något som når oss på ett eller annat vis i princip varje dag. men okej då. naturvårdsverket. bolof stridbeck. arne naess. med flera, med flera.

ikväll blir det mer guitar hero. för mig. inte för min darling. han ska planera in en skoterhelg. very well.

idag, gott folk, ska jag skriva vidare på uppsatsen. motivationsnivån är relativt hög. men först frulle och sen prommis med saga. hon håller på att lära sig att spela död. tänk om det var sånt man fick lära sig om dagarna alltså... då börjar vi prata om ett bekymmerslöst liv! :)

Kommentarer
Postat av: annie

Jag har faktiskt blivit en baddare på att spela död. Från att aldrig har snoozat i hela mitt liv, så snoozar jag varje dag numera. Låtsas att jag är död och inte måste gå upp. Fast det håller ju inte i längden.. men ett tag iallafall :)

Postat av: marty

jag saknar dig annelie! dig och mitt lugna tysta hem. jag ska ställa bort tvn i en månad när jag kommer hem. som en fortsättning på mitt schampofrialiv, typ. är du på? :D

förövrigt har jag blivit matförgiftad i kristinehamn, köpt en halshuggen bambi-gipsfigur för 10kr samt sett ohälsosamt många spionfilmer på rad.

snart ses vi! puss! :D

2008-01-06 @ 13:41:39
URL: http://drphil.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback