fredag fast torsdag

mm, jag har fått det om bakfoten idag. tänker som om det vore fredag, men riktigt så är det inte. jag har varit på ett litteraturseminarium idag. förberedd och allt. i like it. innan dess var det ett förfärligt snöväder här. snö är bra, men när det kommer med blåst är det inte lika roligt. åtminstone inte om man måste bege sig ut i ovädret. det var jag. fast bara en pyttestund. see, jag bor löjligt nära busshållplatsen, så jag gick dit och sen från bussen in i universitetsbyggnaderna.
sammanlagd tid i ovädret: 6 minuter.
nu snöar det inte mer. inte heller blåser det något nämnvärt. jag gick hem från univ, pratandes med mamma i telefon. trivsamt!

nu ska jag hoppa i plurret. idag blir det smarrig lasagne till middag!


Kommentarer
Postat av: liv

sorry att jag bombar dig med meddelanden. :P imorgon fm går bara fint! välj tid du, jag är hemma hela dagen!

2008-01-24 @ 15:41:32
Postat av: livan igen

nämen...nu är jag virrig *skratt* Eftermiddag ska det stå!

2008-01-24 @ 15:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback