här händer det grejer!

håll i hatten, gott folk, eller se till att sitta ner om ni föredrar det, för här händer det minsann saker! kan meddela att resultatdelen av min uppsats är ett avklarat kapitel. (kommer givetvis titta igenom den igen, men själva skrivandet är klart.) allt som allt har jag 22 skrivna sidor nu! det känns faktiskt oförskämt bra, som att jag har koll på läget.

en sak som jag inte har lika bra koll på är min hälsa. förkylningen, som alla omkringkring mig verkar ha drabbats av och som jag trodde att jag skulle slippa, verkar ha drabbat även mig. jag ska avvakta till morgondagen för att se åt vilket håll det bärkar hän innan jag bestämmer mig för hur jag ska göra med min tandläkartid på fredag. det är tänkt att visdomstand nummer två ska ryka då, men jag tänker att det inte är så bra att utsätta sig för stor infektionsrisk när man redan har en annan typ av infektion i kroppen. vi får se. vore ändå bra att bli kvitt gadden, så jag slipper ha ingreppet framför mig.

en köttfärslimpa håller på att bakas i ugnen och vi ska alldeles strax ta tag i potatisen som ska bli potatismos. gott som tusan ska det bli!

Kommentarer
Postat av: annie

Ja du, köttfärslimpa är en smarrens rätt får jag lov att säga! Men det låter inte speciellt vegetariskt ;)
?!

Postat av: Emelie

1-0 till Annie :-)

2008-01-08 @ 22:25:07
URL: http://softem.blogg.se
Postat av: annelie

ållrajt, jag svarar väl även här och inte bara hos annie :) den vegetariska veckan börjar först när veckans matsedel är avklarad. hade påbörjat projektet pronto om det inte vore för att vi just hade varit och storhandlat innan jag kom på idén med det vegetariska! men nästa vecka blir det veggo-vecka.

2008-01-09 @ 09:22:32
URL: http://annelufs.blogg.se
Postat av: Bee

Tack för att du finns.

2008-01-09 @ 22:02:40
Postat av: martina

grattis på födelsedagen min älskade vän! :D

(jag sitter och pysslar med din present i detta nu, och jag är inte nådig med tejpen kan jag lova!)

2008-01-10 @ 01:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback