nu är det helg, ta mig tusan

denna helgen kommer bli rolig, tror jag. den innehåller mer än ett roligt moment. för att ge några smaskiga smakprov kan jag nämna tjejkväll, bröllopsmässa och söndagspromenad med vår lilla enhet till familj.

skolan är avslutad för dagen. har en klasslärare som tydligen tycker att det är helt okej att dra över femton minuter på tiden. personligen tycker jag att det är oproffessionellt. väldigt. men just nu spelar det ingen roll. för nu är det helg. om en stund ska jag iväg och klippa livan. det ser jag fram emot. see, livan är en väldigt trevlig och fin person.

nog om allt det där. vill skicka ett litet meddelande till albin såhär mitt på fredagen, genom min eminenta blogg. älskling, jag har ätit upp ditt smågodis.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback