en febertermometer, fotsalva, solskyddsfaktor. med mera. med mera.

det finns inte så mycket att orda om. svägerskan och svågern kom hem från staterna igår. väldigt roligt att se dem igen! ser fram emot bildvisningstillfälle!

utöver detta har jag arbetat. dels på jobbet och dels hemma. ville få fint i köket innan jag satte igång med att laga mat igår. för att så skulle bli var jag inte bara tvungen att diska bort och plocka upp och ner ur diskmaskin, utan mer sanera köket med diverse sprayer. men sen blev det bra.

som jag skrev inledningsvis. jag har inte mycket att orda om. jo, kanske att jag brände 740 kronor på strösaker på apoteket idag. det, gott folk, vill jag kalla en bedrift!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det känns nästan lite vuxet va, att ha köpt in allt de där? Jag har just varit på en fantastisk konsert på Majas.... mm. Abalone Dots. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback