visfestival på holmön

holmövistelsen blev kortare än vi först bestämt. inte för att det var tråkigt på något vis, utan för att vi insåg fördelarna med att ta färjan hem sent på lördagkväll i stället för att köa i timmar under söndagförmiddagen. så vi kom dit på fredag eftermiddag och var åter i umeå någon gång efter midnatt natten till söndag.

jag lovade er min helg i bilder, men lämnade mobilen i huset där vi bodde större delen av tiden. bland annat missade jag att föreviga säkerts spelning och att vi faktiskt var där. jag missade att fota en gammal bekant hemifrån som också är bosatt här i norr numer. jag tog aldrig kort på hänget i huset eller abbas ivriga simmande (fick till slut locka med henne från vattnet eftersom hon inte ville sluta bada trots att hon stod och skakade). men här kommer ett urval av de tillfällen jag faktiskt fick förevigat. som fiske och brolle och lantos ankomst till ön. håll tillgodo!


1. joe fiskar.
2. madde försöker få saga att posa. inte det lättaste här i världen!
3. abba
4. joe mellanlandar på bron i hopp om att få nys om ställe det nappar på!

5. hasse och luviz chillar.
6. madde och jag.
7. abbas rumpa och saga.

8. färdigfiskat!
9. the ride.
10. hasses hus.

11. familjekort!
12. juste med hav och juste med perfekt väder hela helgen!!
13. hasse och joe vid det lilla färjeläget.

14. trött?
15. längs vägarna på holmön.

16. vi har det bra, vi här bak i bilen...
17. helena elisabet
18. jag offrade mig, plockade fram fjortonåringen jag trodde jag hade lagt bort för all tid och evighet, till förmån för fröken sundholm.

Kommentarer
Postat av: Erik

Ja du får verkligen till många roliga kort! :D

Postat av: Annie

Jag brukar inte vara avundsjuk på folk. Men jag är avundsjuk på att du har hund. Jag vill också ha en hund! Dock passar det inte riktigt in i livet just nu.. men annars hade jag haft en. Kram på en solig dag!!

2008-07-29 @ 18:15:41
URL: http://filodi.blogg.se/
Postat av: Anna

haha men bilden på Brolle blev ju superfin! ;D haha

2008-07-30 @ 17:49:47
URL: http://www.bestofwimo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback