dee:25

idag har vi tillryggalagt ungefär 43 mil, allt i jakten på den perfekta vinterbilen. och vi fann den. på en tomt just intill havet stod den. och vi blev lite kära i höga kusten. jag menar, hur kan man inte bli det när man ser hur den ser ut? det blev mazda 323:an som jag berättade om tidigare.

när vi kom hem gick joe ut med hundarna (våra två var med på resan, yra fick stanna hemma eftersom bilfärder stressar upp henne orimligt mycket) och jag slog in paketet dee skulle få. sen över till bee och dee och fika födelsedagsfika och snicksnacka. för att inte tala om gå ut och flyga radiostyrd krigs/fredsduva (den flyger som en fredsduva, men är krigsmålad som en krigsduva nog ser ut) och piccoptrar med ir-kanon.

strax ska jag ut med hundarna på den så kallade kvällspinken. lyckligtvis är det inte jag som ska uträtta mina behov.

sängen kallar tidigt idag, eftersom morgondagen innebär en ny vecka med jobb på utcf. mitt favoritställe att jobba på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback