när två blir tre

först ville jag ge er världens tips på badskumspulver och fotade förpackningen innan jag bröt den och hällde i innehållet i plurret. när jag nu väl sitter vid datorn och skulle föra över bilden från kameran till laptopen insåg jag att det var två bilder till på den, nämligen roliga frisyr-bilder. det kändes lite elakt att behålla dessa för mig själv, när de kanske kunde bidra till att det dras på era smilband. men först bade-essenz (att det står på tyska på förpackningen gör givetvis att det inte känns fullt så hett, men doften väger upp det). hur många av er tycker inte att det vore ganska trevligt att bada i nybakade chokladmuffins? jag tycker inte att det låter så lockande, men att det doftar som så och är badskum i badet känns betydligt bättre. så bra att jag är beredd att, nu och då, betala 39,90 för en förpackning som räcker endast till ett bad.


nästa bild är från när jag skulle klippa joe. när jag bara hade klippt sidorna och inte liksom huvudet såg han så fruktansvärt rolig ut. som en riktigt ful och misslyckad frisyr. och jag skrattade och fotade. som ni ser var min hjärtevän endast spelat missnöjd.


slutligen kommer en morgonbild på mig själv. först vill jag börja med att berätta att jag inte sover med pannan mot kudden, och därför förstår jag över huvud taget inte hur det kan bli såhär. en äkta snedlugg à la åttiotalet. vidare kan jag berätta att jag, sedan den här morgonen, har besparats sådana här hårrår-moments. det tackar jag för! (observera att detta är morgonen efter en av de tio dagar på året som jag burit smink och inte tvättat bort det så noga.)


Kommentarer
Postat av: therese

Spelaren OCH laget förstås :-)



Snygg friss förresten fnissar

Postat av: Jenny

Kom hit via Sandras blogg och tittade runt lite när jag ser kortet på killen som du har klippt..och jag tror att mina ögon ploppade ut! Jag har ju inte sett honom på evigheter! (vi va klasskompisar i gymnasiet)

Det var en trevlig överaskning =)



Hade gott där nere i stan =)



//Jenny

Storuman

2008-06-16 @ 17:24:47
URL: http://amrenofredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback