det handlar inte om en strejk

imorgon kommer jag fara ner på stan och återlämna modemet vi har nu. efter det kommer vi att stå utan internet i upp till två veckor. det känns väldigt funkigt, faktiskt. men jag vill berätta för er att jag inte är less på att blogga, jag saknar inte saker att skriva om och jag har inte fått skrivkramp. jag har tid, men inte möjligheten att blogga. ska jag föra en riktig dagbok under de dagarna vi är nedkopplade gentemot övriga världen? i så fall minns jag ju vad som har hänt, och då kan jag berätta för er i efterhand. om det finns något smaskigt att berätta, vill säga.

håll tummarna för mig och söstra mi på lördag, så att sången och pianospelandet går bra. det skulle verkligen vara så fel om det inte ville sig väl under en vigsel. av alla gånger, liksom.

nu ska jag betala räkningarna. vill det sig riktigt illa kommer saga vara färdiglöpt nästa gång jag skriver. men det hoppas jag verkligen inte blir fallet!

ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Godmorgon!
Sluta inte blogga :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback