home at last

jodå, vi tog oss hem, sommardäcken till trots. det var fin väg hela långa vägen, och endast ett par snöflingor såg vi falla. två matstopp blev det. först ikea, sen max (såklart, när albin är med och bestämmer).

egentligen borde vi inte ha något internet nu (har sagt upp det gamla abonnemanget och får allt till det nya om ett par dagar), men av någon förunderlig anledning har vi det. märkligt värre! nåväl. skriver jag inte på ett par dagar, så vet ni varför.

nu är det verkligheten som gäller igen. den tråkiga delen av verkligheten är universitetsstudier, resten är faktiskt trivsamt. först på listan står dock en god natts sömn.

jag vill, väldigt kortfattat, berätta hur det märks på albin att han är en av de där
pärlorna. idag när vi kom hem såg jag att han hade varit iväg och köpt det soffbord som vi har pratat om att skaffa. blev helt stum! (ni som känner mig ser kanske storheten i handlingen genom min reaktion :) ) väldigt fint blev det! ska bara ta ner våran större matta från vinden och kasta ut den som vi har nu, som är för liten. här kommer en bild på the lovely bord!


Kommentarer
Postat av: Erik

Så ni är hemma igen! Trevligt! Hade ni det bra nere i bua?
Såg ut att vara ett snyggt bort, får ta och hälsa på er snart igen!

Postat av: Bee

Lovely lovely lovely!

2008-03-04 @ 12:59:56
URL: http://sandrabee.blogg.se
Postat av: therese

Kan man klona honom?? Eller kanske skicka min blivande på kurs hos Albin?

2008-03-04 @ 13:42:10
URL: http://thesan.blogg.se
Postat av: Jennelie

Åh, vad härligt ett soffbord som är nytt och härligt och en karl som inte behöver vara ny för att vara härlig!

2008-03-04 @ 15:58:47
URL: http://jennelie.blogg.se
Postat av: Jeanette

Är det bordet "plaine" från MIO? Ser ut så iaf :) Det är hur fint som helst!!

2008-03-05 @ 13:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback