det stora flyttlasset har gått

såvitt jag förstår gick det någon gång inatt. min blogg har flyttats till den nya plattformen. allvarligare än så var det inte.

igår var det grillning och guitar hero hos bee och dee. trots min citodon-virrighet fixade jag hundra procent på my name is jonas på medium. inte illa pinkat. dessutom satt fläskfilén som en smäck och sällskapet kunde knappast ha varit bättre. tack för det!

en stor sak idag dock är att det var premiär idag - premiär för promenad utan jacka. då ska jag säga att jag inte gick och småhuttrade heller. nej, det var trivsamt att inte ha jacka på sig.

ofta hör jag människor klaga på att det är så dyrt hos tandläkaren, och jag måste säga att det kostar en hel del att fixa käften efter att ha tandläksvägrat i sex år. men en sak som jag har glömt att berätta för er är att på grund av en dubbelbokning i december, då tanden ursprungligen skulle ha dragits, fick jag en ny tid. på grund av det fick jag 250:- rabatt på ingreppet. faktiskt inte illa!! värre är att jag fortfarande ser ut som hejkomochhjälpmig. men jag hoppas på morgondagen, att jag ser vettigare ut då.

nu, gott folk, ska jag sätta mig med ytterligare en eller två tentafrågor.

om min pedagogiklärare från religionen hade läst det här hade hon förmodligen frågat mig om jag har tänkt på det där med övergångar. mitt svar är ja. men jag orkar liksom inte fixa det tjusigare än såhär idag. still, it's my blog.


Kommentarer
Postat av: Anonym

så jäkla coolt. Jag va inne på youtube idag och kollade på klipp från den där serien haha! hur stor är chansen? jag trodde jag va den enda som ens kollat på det typ :P

2008-05-02 @ 14:49:54
Postat av: madde

va föresten jag som skrev det där :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback