dhb

när ni trodde att det inte kunde bli mer knas med världen kommer jag ridande på en halt häst för att meddela att det kan den. idag vill jag berätta för er att det finns en grupp människor som ser sig som delfiner i mänskokroppar. de vill att staten ska subventionera artbyten och att denna hemmahörighet, eller vad man ska kalla det, ska bli accepterad i sverige. de vill möta tolerans och förståelse. de menar att de attraheras av delfiner och länkar till en sida som berättar hur man ska göra för att få till det med en delfin. att sverige inte har en lag som är emot tidelag ser de som en uppmuntran till att de inte är helt fel ute. dock får varje dhb:are avgöra själv om det är så långt man vill gå. dhb står dör dolphin in a human body. som en liten slutkläm på presentationen av sidan och gruppen har de även länkat till en sida som menar att autistiska människor är delfiner i människorkroppar. kanske vore något att lyfta fram på lärarprogrammet?

är det ett skämt? oh, nej. trots usla bildkollage och dylikt som skulle kunna indikera det, utöver budskapen i hemsidan själv, menar de i sin FAQ att de inte är det. gå gärna in och läs deras agenda. jag lovar att jag ger er kli i fingrarna och förskräckelse som räcker ett helt liv. och förskräckta skratt.

fortsättningsvis vill jag inte förskräcka er, det här räcker gott. jag kan berätta att gårdagens middag var en succé. muchos trevligt. nu ska jag skriva klart min hemtenta och sen... sen ska jag klura på något roligt att berätta för er. vad har jag just nu ingen aning om.

Kommentarer
Postat av: johanna

OOOH MYYY GOOOOD!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback