home, sweet home

vi kom tillbaka till umeå i morse. nollåtta tjugosex, för att vara mer exakt. där mötte svägerskan upp oss med taxen i sitt sällskap. jag har inte hunnit så långt än, bara ta en  v ä l b e h ö v l i g  dusch. det är lite så att jag känner mig som en ny människa nu. och det, gott folk, är ingen dum känsla.

egentligen har jag skola idag, men jag har inte fått den information jag behöver för att veta var jag ska vara när. det kan man kalla problem. men nu har jag och sammys matte bokat in en hundpromenad om en stund. det ser jag fram emot!

vi röjde i ordning i lägenheten innan vi lämnade umeå. det är jag väldans tacksam för idag. det enda jag behövde göra var att vattna min beloved pelargon.

igår hände en märklig sak. i torsdags när vi åkte ner till bua delade vi kupé med en kille som åkte från riksgränsen, en tjej som hade hälsat på sin kille i umeå och en mamma till en tolvåring som skulle iväg på klassresa till stockholm och hon var en av föräldrarna som följde med. hör och häpna, men samma kvinna delade vi kupé med även på vägen upp till umeå igen. märkligt, men trevligt sammanträffande! förresten. jag och joe visste att vi skulle få sällskap i kupén i stockholm och då började vi prata om vem man absolut inte skulle vilja dela kupé med. vi kom överens om att vi minst av allt skulle vilja ha sällskap av magdalena ribbing. inte för att hon verkar otrevlig på något vis, men för att vi skulle bli så obekväma i fråga om hur man får bete sig ombord på ett tåg. nu gjorde vi det bara bekvämt för oss. det hade vi nog inte vågat om hon var med.

nåväl. frukost nästa. jag är hungrig som en varg!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst jobbar du imorgon? Eller var det bara torsdag? :)

Postat av: Sandra

Klart jag är här när min favvo kommer :) ..

Meeeen, har dåliga nyheter...

... vi måste börja morgonen med att handdiska typ huuur mkt burar som helst!!! :( ..

Men vi klarar det tillsammans! ;)

2008-05-20 @ 15:12:47
URL: http://aandeersson.blogspot.com
Postat av: Bee

jag blir helt snurrig. vem är joe?

2008-05-20 @ 18:02:02
URL: http://sandrabee.blogg.se/
Postat av: therese

Magdalena RIbbing var alltså den värsta ni kunde komma på?????? fnissar

2008-05-20 @ 21:23:14
URL: http://thesan.blogg.se/
Postat av: marty

joe? det var det löjligaste namn jag hört. annelie, om du har skaffat dig en vän som heter joe vill jag att du avslutar det hela. joe är helt enkelt inte.. ok. ok?

2008-05-26 @ 18:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback