idag har jag

¤ jobbat. men det visste ni ju redan.
¤ plockat upp en liten mus/ett popcorn ur avloppet. han dök i frivilligt och men simmade i panik och var så liten och skakig när jag fick upp honom.
¤ spånat 22 000 burar. känns det som. men det var nog bara ungefär 500.
¤ klippt dee.
¤ cyklat i kyla till jobbet och i kyla och motvind hem från det.
¤ lyssnat på p3.
¤ dammsugit lägenheten.

mina fötter är så trötta, så trötta. min mage är ekande tom och längtar efter pasta carbonara. jag lyssnar på mammas nya kille medan jag väntar på att pastavattnet ska börja koka. ikväll är det väl finalen av rent hus, om jag inte missminner mig. ni vet var ni finner mig mellan tjugo noll noll och tjugoett noll noll.

Kommentarer
Postat av: therese

Men Annelie... rent hus??? Det är ju hockey på TV!!!



Och mammas nya kille... jag hickade till först...

Postat av: Dee

vilken tur jag har som har en privat frisör(klippolog låter lite roligare dock =) tusen tack taxkvinnan.

2008-05-14 @ 18:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback