med mormor som ler mot mig

innan jag går och kollar på grey's anatomy tv och väntar på att one tree hill laddar ner klart vill jag meddela att detta inlägg skickas iväg med vårt alldeles egna internet. det ni!

bredvid min dator har jag en svart ram med ett foto av min mormor och morfar i. de är alldeles fint solbrända och fina. morfar med sina snälla ögon och mormor med sitt fina leende. och bakom dem hänger tavlor och bonader. på en står det "lyckligt det hus där kärlek sprider ljus". och så står det på en annan att "som din dag så skall din kraft ock vara". och kökssoffan stod där den alltid har stått. inte nu längre, förstås. men då, när de levde och bodde där. det var tider. fast nu är också tider. fast andra tider.

till televisionsapparaten.

Kommentarer
Postat av: Madde

aah måste vara skönt för er att äntligen ha internet igen =)

Postat av: Madde

ah måste vara skönt för er att äntligen ha internet igen =)

2008-05-13 @ 23:18:09
URL: http://fizzycherrycola.blogg.se/
Postat av: Madde

Måste ju kännas hur bra som helst nu när ni har internet igen =)

2008-05-13 @ 23:25:44
URL: http://fizzycherrycola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback