organisation

nu äntligen har jag sorterat klart. jag har gjort ytterligare en kategori utöver min magiska värld och mitt varberg (som knappt använts och som jag egentligen borde ta bort). den nya kategorin heter ett herrans hundliv och hjälper er som vill hitta mina hundinlägg att hitta igen dem snabbt.

idag har dagen cirkulerat mest kring hundarna, trädgårdsarbete och såklart min och joes mödrar. det är liksom oundvikligt på morsdag. jag sjöng för min mamma och vi grillade hos joes föräldrar. det och röjde i trädgården.

saga är världens sötaste. abba är världens sötaste. det är liksom delad förstaplats där.

Kommentarer
Postat av: Bee

Saga är och kommer att förbli min favorit. Vem kan inte älska en falukorv med julskinkeöron och TTL (täckande tangolurk)?

Postat av: annelie

haha! sant. men abba är rätt så älskvärd, hon också :)

2008-05-26 @ 09:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback