slutet är nära

nu är finalen snart där. om tjugofem minuter vankas det bloggmiddag hos bee. jag har på mig en böld och min bloggvinst på b. på bilderna syns det rätt ordentligt hur väl jag kan dölja min böld till kind genom att använda mig av vinklar och ljus. de visar även hur jag kan framhäva bölden. för faktiskt, sådär stor upplevs den inte längre. äntligen kommer det en bild på mig i tröjan jag vann i molly's groves tävling. jag var bara tvungen att sy in den lite innan den var redo att användas. nu är det gjort och tröjan sitter som en smäck! trevlig kväll på er!
   


Kommentarer
Postat av: m

Yay, vad tjusigt! Hoppas du och kinden mår bättre.

Postat av: Dee

fan annelie. sluta äta sagas tennisbollar ;)

2008-05-05 @ 17:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback