tog passionen slut? köp en ny.

minns ni den reklamen? någon yoghurtreklam tror jag det var. jag gillar fortfarande deras slogan, eller vad man ska kalla det. något jag också gillar är att det finns en massa ren och torr 60-tvätt i tvättstugan. det bästa av allt är att det är vår 60-tvätt. 40-tvätten är bara tvättad, men det är inte så illa. något jag inte gillar är att jag är så hiskerligt trött. albin sa igår att det kan bero på att pollenhalterna är så höga att även vi som inte är algeriska (som a-c så käckt förvrängde ordet) känner av det. själv tror jag att det beror på att jag inte har sovit ordentligt på ett par nätter. ikväll blir det således sänggång senast tio.

efter middagen ska jag klippa life. ser fram emot att träffa henne.

imorgon blir det åter jobb. rum 24 som ska rengöras. 6 reoler, vilket inte är så farligt. inte farligt alls. men vet ni vad som faktiskt är farligt? jo, att man börjar okristligt tidigt. 07.00 ska jag infinna mig på min arbetsplats. i vanliga fall sover jag då.

nåväl. ut med hunden nästa.


Kommentarer
Postat av: johanna

Jag börjar också 07.00 imorgon, jag gör aldrig det annars! Konstigt. Och nästan olagligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback