vem behöver en frisör?

jag, egentligen. men det är mest för att håret har blivit så långt. men en grej kan jag fixa själv och det är luggen. och det är jag tacksam för. ni förstår, jag hade bestämt mig för att spara ut luggen, så den skulle bli sådär lång, men nu har jag känt mig ful i den luggen så länge att jag nyss gjorde slag i saken och kapade av den. här har ni resultatet.



jag vet, det är lite "haffad-av-polisen"-stuk på fotot, men jag orkade inte hålla på att trixa en massa. nog för idag.

Kommentarer
Postat av: ingela

tjusigt! du passar jättebra i sån där superkort lugg! :)

Postat av: liv

du lyser tjejen! otrolig karisma har du. vackert

2008-05-17 @ 17:49:01
URL: http://livsbetraktelser.webblogg.se/
Postat av: jennelie

Hihi... Ja, verkligen haffad av polisen! Men inte tillklippt av densamme, som tur är. =) Skönt att kunna vara sin egen frisör! När jag försökt klippa mig själv har det för det mesta blivit mindre lyckat. Olyckat helt enkelt. Kram och ha det fint!

2008-05-19 @ 21:55:53
URL: http://jennelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback