livet, livet.

nu har det gått ett tag sedan, och jag måste medge att jag saknar bloggen min. det är ett trevligt sätt att förmedla mina dagar och tankar till er. numer blir det dock ett flitigt skrivande i min dagbok. lite som ett substitut. fast det förstås. nog är det lite olika saker jag skriver där och här :)

jag är kär i livet. det är fantastiskt och bra och givande på så många sätt. jag älskar att skriva uppsats, eftersom det innebär att jag kan vara vrålflexibel vad gäller tider. det som har blivit är många och långa promenader med hundarna (mina barn), häng med kompisar och en maaaaassa mys. jag myser så fort jag får tillfälle, tänder ljus och fikar, löser korsord och lyssnar på musik. jag är en livsnjutare och drömmare och jag inser att jag har det rackarns bra i mitt sällskap. och det är ju rätt så väsentligt. :)

nä. nu ska jag hänga vidare med och hos linnea och anton och hela hundflocken. förresten. det är om nio dagar som jag ska flytta och förhoppningsvis krånglar det inte med internet då.

hasta luego!

Kommentarer
Postat av: Erik

Ett underbart sätt att tillbringa sin tid alltså! :) Lite smittsamt dessutom... ;)

Postat av: Lisen

Hej! Jag har saknat dina inlägg! Ha en trevlig helg!

2008-11-21 @ 19:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback