hon hissar och hon dissar

gott folk, helgen har förflutit bra och kvällarna har blivit nätter och jag har inte kommit i säng förrän efter rem-sömnen har kommit och gått. men det har varit bra, hade inte velat ha det på något annat sätt just de här kvällarna. jag och hortlund gick på mama mia i fredags och fikade både före och efter och pratade en massa om livet. och igår var andersson hos mig och vi åt middag och hade en riktigt trevlig tjejkväll. under dagen i fredags satte jag mig och skrev ner en massa om livet, hur det har varit och vilka insikter jag har fått de senaste två månaderna. sen fick jag både lugn och ro och livet kändes lättare. så jag bestämde mig för att fortsätta skriva lite dagbok. lite mer djupgående och, i internet-lösa tider som dessa, mer lättillgängligt än bloggen.

helgen har varit fin och imorgon börjar min sista praktikvecka. skrivs mer en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

hundlort?

Postat av: Erik

Neee.. :( Hortlund.

2008-10-20 @ 08:43:49
URL: http://fota.blogg.se/
Postat av: Erik

Det var en mycket trevlig kväll... :) Som sagt, jag skrattade också. ;)

2008-10-20 @ 18:37:31
URL: http://fota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback