i'm alive

jag sitter på min praktikplats och bloggar innan jag ska in och genomföra en lektion. men faktiskt känner jag mig inte riktigt kry, och funderar på att kanske överlämna min andra och sista lektion för dagen till min handledare. vi får se, men som det är nu fattar jag inte vart energin ska komma ifrån. nåväl. innan jag fortsätter med kopiering och sånt som ska göras innan det är dags att äntra klassrummet vill jag hissa och dissa dagen so far.

jag hissar: vädret och mina hundar. och att mina lektioner är färdigplanerade.

jag dissar: pendling (idag igen) och att jag inte känner mig vidare fräsch alls.

för övrigt längtar jag lite tills det är dags att flytta in i min egna lya. förvånansvärt nog uppskattar jag att vara singel mer än någonsin. det är skönt att bara behöva ta hänsyn till hundarna och vad jag själv vill. och vännerna mina, förstås, men jag tänker nog mer i termer av "vi som bor ihop". så det är skönt.

mot kopieringsapparaten!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas du känner dig kry snart. När flyttar du till nya lyan och var ligger den?

Postat av: Anonym

Jag längtar också efter att flytta! Det är en härlig känsla efter att ha packat upp och kunna sitta och njuta av det nya. Kram!

2008-10-14 @ 21:19:59
Postat av: Sandra

Jag hissar: Lördag! :)

2008-10-15 @ 07:09:47
URL: http://aandeersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback