jag har bestämt mig

det blir lösenord på söndag. så ni som känner för att fortsätta läsa, se till att lämna en kråka om det i kommentarsfältet och skriv eran mailadress om ni befarar att jag inte redan har den.

har varit och skrivit kontrakt nu. såå skönt att ha det gjort. nu kan liksom inte hyresvärden få för sig att hyra ut den till någon annan. det händer ju inte, men jag har varit lite smånojjig över att något sånt, totalt overkligt, skulle hända innan jag hann skriva mitt namn längst ner på pappret.

vikarierade idag. klassen var mer lyhörd än någonsin, och det känns smått överraskande och samtidigt riktigt, riktigt bra! hade bara en lektion idag, så efter att ha snicksnackat lite med en "kollega" tog jag bussen hem. jag vet inte vad jag tycker om de där två timmarna på bussen varje dag. det vore att ljuga om jag sa att jag totalt avskydde det, för det gör jag inte. om mornarna, till exempel, behöver jag bara vara halvvaken när jag kliver på bussen men får en timme på mig att vakna resten. och det klarar jag lätt. på vägen hem kan jag koppla av och lyssna på hello saferide och dagdrömma mest hela tiden. men så innebär ju också pendeltiden att jag får sova mindre om mornarna (gillas inte!) och att jag inte är hemma fem minuter efter att jag har slutat för dagen. nåväl. jag väljer att gilla det mer än jag ogillar det.

det är ett stort lugn som råder här hemma. kaos, men lugn. som om lördagförmiddagar. här och nu är det väldans skönt.

Kommentarer
Postat av: mammalena

Skönt att lägenheten nu är din. Önskar dej en fortsatt skön dag. Själv ska jag fortsätta med stickandet av tröjor till barnbarna. Jätteroligt!!!!!Kram

2008-10-02 @ 14:57:40
Postat av: mammalena

Glömde ju skriva att jag självklart vill läsa din blogg i fortsättningen.

2008-10-02 @ 14:58:45
Postat av: Annie

Om jag får så läser jag gärna vidare. Kram Kram!

Postat av: Magda.

Och jag vill också få fortsätta läsa här...

Kram Magda.

2008-10-02 @ 22:26:08
URL: http://www.fantastiskaliv.blogspot.com
Postat av: johanna

Jag vill läsa fortsättningsvis!

2008-10-02 @ 23:15:12
URL: http://vilsevals.papper.fi
Postat av: linnea

I do

2008-10-03 @ 00:42:28
Postat av: Linnea Hedman

Vore kul att få fortsätta att följa dina äventyr.. om du tycker att det är ok så klart..

2008-10-03 @ 10:48:59
Postat av: Sandra

Jag fortsätter gärna läsa din blogg om jag får.

Kram

2008-10-03 @ 19:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback