och jag har inte vett att skämmas heller

efter en bra, men sen dag på skolan kom jag hem och kollade postfacket. till min stora glädje hade paketet från cdon.com redan kommit.


var ute på en skön långpromenad med saga och abba och abba fick premiär-springa lös inne i skogen sedan hon var på löpen. det riktigt spratt till i henne när hon insåg att hon fick springa hur fort som helst. underbara hundar!! imorgon ska de vara med sammi och soda när jag är borta. fantastiskt med hundvakthjälp!

nu ska jag göra lite fint här hemma innan jag sätter mig och förbereder morgondagens läxförhör! litet suck och stön över det, men det ska nog inte ta hela kvällen. eller... det SKA inte ta hela kvällen. max tjugo minuter, hoppas jag.

imorgon blir jag utan internet hemma. vet inte om jag ska satsa på att betala för eget, men riskera att behöva dubbelbetala ett någon månad extra i och med flytten, eller om jag ska försöka snylta på någon grannes trådlösa. vi får se, det löser sig på ett sätt eller annat.



 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Den där skivan med Peter Jöback är faktiskt jättebra, den går varm hos mig på julen :)

Postat av: Emma

Kul att du varit och "hälsat på". ;O)

Åh Peters julskiva är underbar! Längtar tills jag får lyssna på den igen. Vill inte börja för tidigt så det blir tjatigt.

2008-10-08 @ 11:12:21
URL: http://www.emmabrissman.com
Postat av: Emma

Förresten... brandmännen har inte bar överkropp tyvärr. Dom visade dock upp sig i sin fulla mundering. Män i uniform. Mums! ;O)

2008-10-08 @ 11:13:11
URL: http://www.emmabrissman.com
Postat av: Madde

Åh jag bara längtar till julen nu när jag såg skivan =)

2008-10-08 @ 13:36:23
URL: http://fizzycherrycola.blogg.se/
Postat av: Wilmer

Jag tycker helt klart att du ska snylta på ett trådlöst nät som en granne har. Det finns faktiskt ingen lag som säger att man inte får eller att de är brottsligt. Så det är en samvetsfråga. Jag säger, go for it!

2008-10-09 @ 00:52:16
URL: http://willarmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback