good day friday

jag är sur. så förbaskat sur. och hungrig. och sur. och så hungrig att hela kroppen darrar och håller på att falla i bitar. atomer. sur för att jag inte får välja film (men känner mig asbossig om jag skulle ta kommandot och bestämma), sur för att vi äter crappy falukorv och pasta till fredagmiddag, sur bara. i varje por. eller nej. irriterad. stryk över varje sur jag har skrivit och ersätt med irriterad. då blir det bra. jag skulle behöva se masjävlar. eller arn, andra filmen. och inte att joe ska bli smittad av min irritation. men det är nästan omöjligt. det hade varit samma sak med mig om han hade varit som jag är nu. inte fullt så älskvärd som igår. eller imorgon, för den delen.

Kommentarer
Postat av: unknown

bitterfitta

2008-09-05 @ 23:59:04
Postat av: unknown

hihi!

2008-09-05 @ 23:59:58
Postat av: Erik

Det var då kul å få träffa dig igår! :D

Ska kika lite å se om jag kan hitta filmen och den funkar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback