if i left the zoo

jag hörde på tv någon morgon i svts morgonprogram att det är ute med dokusåpor och inne med snäll-tv. jag måste vara himla inne i mitt sätt att tänka och vad jag tycker om. kollade ju på idol igår och irritationen bara ökade och ökade till nu på morgonen. jag gillar inte idol. visst, en framgångssaga visas, men om det vore för framgången det visades kunde man ju liksom klippa bort audition-fasen. men det gör man inte. för det är underhållning. men det är visst på väg bort, enligt informanten. mer och mer vill svenskarna se bonde söker fru och sånna program. jag vill helst se one tree hill. twenty-four-seven.

idag fick jag höra av en polsk barnmorska att jag är högfertil. poff! där försvann min åldersnojja. jag ska älska henne always and forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback