och saint paulian blommar för fullt. alldeles lagom tills jag ska åka bort/hem


jag har upplevt en premiär idag. fick sluta lite tidigare än planerat idag, och när jag kom till bilen och satte mig i den slogs jag direkt. av värmen. det var så varmt att jag var tvungen att vädra ut lite värme för att det skulle bli behagligt. det, mina vänner, får faktiskt räknas som ett vårtecken av rang. att snön sakterliga smälter bort är förvisso toppen, men så vet jag att vädret är lika ombytligt som mig själv i veliga stunder. jag ropar inte hej förrän jag har kommit över ån, vill säga. med värmen i bilen är det en annan sak. en dag bara finns den där, och då skriker jag till av glädje.

igår var ju sara här, och hon hjälpte mig att spöka ut hundarna lite. eller. spöka och spöka. omorganisera deras attiraljer, föredrar jag att kalla det. liksom i julas insåg jag att sagas charm är stört omöjlig att fånga på bild. eller så är det just det jag gör. abba är inte arg på bilden, lyckades bara fånge henne mitt i en skakning, och då såg hon ut såhär. minst sagt älskvärt. hur som helst så önskar vi  på det här viset alla läsare glad påsk från det albertssonska residenset.

   
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka små söta påsktanter =)

2009-04-07 @ 17:28:15
Postat av: pappa

Skulle vilja ha ett likadant kort på matte också, för att se vilken av er som mest liknar en påskkäring.

Postat av: Madde

Glad Påsk och trevlig resa hem! =) mycket mysiga kort på hundarna föresten...

2009-04-07 @ 21:09:20
URL: http://fizzycherrycola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback