sing a new song, chiquitita

jag har uppdaterat mina länkar lite grann. alltså, mina "de-här-bloggarna-tycker-jag-att-ni-ska-kolla-in"-länkar. det är väl dagens tips såhär innan jag ska ut på en långrunda med hundarna.

jag längtar hem så mycket att det gör ont i mig nu. borde jag flytta hemåt i alla fall?? frågan är ju om det skulle vara lika förtjusande att vara där alltid. jag tror inte det, men det vore i alla fall fint att få komma avsevärt mycket närmre hem. jag tror att jag är det om ett år. eller åtminstone på väg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helloj! Snart blir det dax för dig att möta våren också, värmen ska ju hålla i sig över påsk :) Så håll ut däruppe!! Lite av tjusningen med att längta hem är ju att man verkligen verkligen uppskattar hemma så mycket mer om man längtat. Kram!

2009-04-05 @ 20:16:56
Postat av: Emelie

Jag älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback