stå inte där och gapa

bli inte förvånade om ni, som jag träffar irl, inom kort kommer att känna en ovanligt stark samhörighet med mig. och bli inte heller förvånade om ni främlingar, som råkar befinna sig i samma lokaler som jag, känner en oemotståndlig dragning till mig. bli inte förvånade, inte det minsta. experimentet börjar nu, för att vara exakt. själv ska jag börja vänja mig vid att människor jag inte träffat förut kommer att komma fram till mig och undra om inte har setts någonstans i större utsträckning än tidigare. det här ska bli riktigt spännande, för tänk om det faktiskt funkar!

för övrigt kan jag meddela att jag har svårt att komma igång med kvällens film, eftersom jag har en så sjukt bra spellista på min spotify. "bra skit "heter den. kort och koncist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback