ljuvliga, ljuvliga tillvaro

så var det alltså söndag. jag har haft en vansinnigt bra helg med en massa häng med både familj och vänner, god mat, pianobar en kväll och dans en annan. och förresten, jag har klippt syrran. så sjukt bra det blev! (snacka om att jag måste vara en naturbegåvning!! :) )

idag ska jag:
1. ta reda på exakt hur ont det gör att epilera bort lurvet från benen. en del av mig tror att det kommer göra så ont att det kommer komma tårar, en annan del av mig tänker att det är som att varmvaxa benen, vilket knappt känns på mig.
2. klippa en frisyr på martin. annelie sundholm trodde inte att det gick, men jag ska visa vad mina magic hands kan göra.
3. ångra mig tusen gånger att jag inte tog en killes nummer igår, och vid varje tillfälle yttra ett "menååh"
4. träffa farfar. äntligen.
5. gå på gudstjänst. i min värld kräver varje påsk (och jul) i alla fall ett kyrkbesök i hemtrakten. dels för att jag gillar't, dels för att jag får träffa så många som jag längtar efter, men aldrig hinner åka runt till för att hälsa på under en vistelse här på västkusten.
6. kanske se kenny starfighter. om det hinns med och viljan finns, vill säga.
7. nu, dock, blir det frukost med syrran. och ja, jag ska lägga in en bild på henne när jag sitter vid min dator och skriver. kanske senare idag, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback