fel av mig

jag har alltid drömt om en stor familj. att ha en själv, alltså. efter en månad på förskola har jag ångrat mig. människor som skaffar fler än tre barn måste vara smått sinnessjuka. (inkluderat mina föräldrar och min bror.) det är inte vettigt alls, inte vettigt alls. efter att ha kikat på familjen annorlunda är jag mer bestämd. aldrig fler än tre, hur fina och fantastiska de än är. jag sitter och vaggar och säger nejnejnejnej när jag tittar på programmet. det kan inte vara tänkt att människan ska ha så stora familjer. nej. efter tre steriliserar jag mig. om jag är lycklig nog att få valet att sätta p, vill säga.

Kommentarer
Postat av: mammalena

Oj,oj,oj. Om du visste vad härligt det var......för det mesta:-)

2009-02-18 @ 18:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback