inte den vassaste kniven i lådan

jag har mer eller mindre hela tiden trott att abba är smartare än saga, men idag har motsatsen bevisats. klart och tydligt. see, abba är en glupsk en. det är saga med, men abba är inte så smart i sina försök att komma åt mat som inte är hennes egen. det är uppenbart att det, till exempel, är hon som har varit uppe och nallat mat på bordet (inte köksbord, än). idag hade jag en godispåse ståendes på golvet. tom. men naturligtvis luktade den ganska gott. när jag stod och diskade märkte jag att hon bara vankade av och an i lägenheten, och det är inte helt vanligt. hon brukar ta en vända genom lägenheten och sen gå och lägga sig. så jag avbröt diskandet, sökte rätt på henne och förstod direkt vad problemet var.


Kommentarer
Postat av: Bee

Så otroligt roligt!

2009-02-02 @ 16:02:24
Postat av: Hanna

sådan matte sådan hund! ;-)

2009-02-02 @ 21:34:03
Postat av: Hanna

sådan matte sådan hund! ;-)

2009-02-02 @ 21:35:19
Postat av: mammalena

Avslöjad..........

2009-02-03 @ 09:16:07
Postat av: liv

Haah! Vad söt! Tack för dagens skratt :D

Postat av: Madde

Hahaha! så gulligt

2009-02-03 @ 15:25:27
URL: http://fizzycherrycola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback