välkommen, lön!

var tvungen att glad-skrika lite. kollade just på mitt lönebesked. vid midnatt kommer det klirra in 16 076 kronor på mitt konto. (nej, det kommer inte alltid se ut såhär, hade jobbat några dagar före jag gick på månadslön som är med den här lönen, men ändå.) inte illa pinkat för en som har fyra kronor och trettiosex öre på kontot i skrivande stund.


imorgon ska jag
1. åka och tanka bilen
2. åka till strömpilen efter att jag har varit hemma och luftat hundarna, för att där köpa mig ett par nya jeans och ett headset och lite apotekethudvård.
3. handla mat!
4. betala räkningar och skulder. (ja, olyckligtvis har jag varit tvungen att dra på mig sådana, men nu är de dagarna förbi. hoppas jag.)

imorgon är jag en fri kvinna igen. alltså. inte singel, men fri att göra vad jag vill. men det fattar ni med.


Kommentarer
Postat av: linnea

grattis!! jag känner glädjen, ska kolla själv hur mycket pengar jag kan roa mig med.

2009-02-25 @ 06:46:28
Postat av: Erik

Grattis! :) Så grymt härligt. Längtar till femsiffrigt jag med.

Postat av: Pappelipapps

Det låter väl gött. Gotta dig riktigt nu, men tänk på att en månad är lång, men du fixar det.

2009-02-25 @ 13:45:38
URL: http://bua.blogg.se/
Postat av: mammalena

Ooooj...en hel förmögenhet!!!!Kram!

2009-02-25 @ 18:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback