make your own kind of music

idag har jag kollat på första säsongens fyra första avsnitt av en annan del av köping. jag blev kär. i programmet, alltså. eller. kär och kär. stormförtjust. (jag jobbar på att inte nöta ut ordet "kär".) därför vill jag tipsa alla er läsare om att gå in och kolla på det tredje avsnittet . jag skrattade så jag nästan grät. jag tycker att det är asfint och asroligt på samma gång. undra om man kan bo på sådana boenden även om man inte är utvecklingsstörd på något vis. det verkar vara en fin tillvaro, liksom.

sitter hemma hos jenny och har käkat ostbricka och spelat ett halvt parti tp, och utifrån ställningen när vi avrundade verkade det inte bättre än att jag skulle tagit hem det hela. om vi spelade klart, vill säga. nu sitter jag med två inbakade flätor som övergår i pippilotter och ska platta jennys hår så fort jag är klar med det här.

har indirekt varit en ingrediens i en svensexa idag. inte varje dag man är det.

på måndag får jag internet, har jag blivit lovad. då ska jag skriva roliga inlägg igen.

over and out.

Kommentarer
Postat av: marty

alltså, en av dina pluppar tog du ju dig efter att du surat över att du svarat fel. "med båt" kan omöjligt anses vara rätt när det rätta svaret på kortet är "de rodde". SÄÄÄÄÄRSKILT INTE när det är pluppchans!!!

2009-01-18 @ 13:43:32
Postat av: Ägaren

OM det räknas! i synnerhet när frågeläsaren inte ens brydde sig om att be den svarande utveckla svaret, eftersom hon (frågeläsaren) inte lyssnade på svaret!

2009-01-19 @ 08:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback