bildkaskad

hello my good friends. jag tänkte dela med mig av dagarna i ljuva södern. jag tänkte bjuda på mig själv. jag tänkte låta er få skåda det vackra här och hur er alldeles egen annelufs ser ut med både bra och dålig hållning.

första morgonen här blev det frulle i syrrans trädgård, först i sällskap av em och pokker, och i samma veva som pokker gick kom hanna och daniel. resten av den dagen glömde jag att fota, men jag kom ihåg kameran idag när jag var i horred och astrid, svante och jag for iväg till en sjö och badade. det blev mitt premiärdopp för det här året, och trots att det inte var kallt i luften var det ändå varmare i vattnet. faktum är att jag skulle vara ordentligt modig, så jag provkände inte ens först på vattnet innan jag hoppade rakt i från bryggan. molnen var grå, men hjärtat glatt. efter badet blev det picknick och högläsning ur en bamsetidning innan en riktigt ordentlig regnskur nådde oss.

livet är helt fantastiskt!

   
   
   
   
   
  

Kommentarer
Postat av: annie

Vill du ha en "kedje-brevs-surdeg" nu när du är hemma så har jag en deg som måste flytta hemifrån idag eller imorgon. De blir helt fantastiska kakor av dem! Rikitgt tantrecept! Så är du i Bua och i dagarna och vill ha så skrik högt!

2009-07-07 @ 06:30:57
Postat av: Daniel

Stackars barn som måste bada i en insjö....

2009-07-07 @ 07:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback