it's not written, it's not spoken, but it's poetry

det har gått ett och ett halvt dygn sedan jag landade i varberg och så mycket har redan hänt. jag har hunnit med en blind date, skönt häng med två av tre syskon, en svägerska, lite annan släkt och några vänner. det har varit frukost i syrrans trädgård, middag på bodega och efterhäng i brorsans och svägerskans trädgård. som om inte allt detta vore nog, så hittade syrran och jag hennes stulna cykel. jag har blivit en partner in crime, i och med att vi tog med den hem till henne igen. tilläggas bör väl att cykeln hittades i en buske trehundra meter från var den stals. none the less ett brott, tänker ni. ja, säger jag. jag erkänner mig skyldig.

det finns sidor hos mig som ni inte har fått läsa om tidigare. obviously. det finns sidor hos mig som jag upptäcker först nu i dagarna. det är mer överraskande, tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback