opinionsundersökning

jag ser mora, jag ser stockholm. jag ser nynäshamn och göteborg. jag ser umeå och jag ser varberg. jag ser svenska flaggan, jag ser andra flaggor. givetvis väcker det en hel del nyfikenhet hos mig. ni är en ganska liten, men också rätt så trogen skara. visst är det en del av hela bloggläsargrejen, att man får vara anonym, men ändå. jag undrar vilka ni är.

jag skulle bli väldans glad om ni ville berätta. kanske kan ni skriva vad ni heter/vilket nick ni använder om det känns bättre och vad det är som gör att ni återvänder hit gång på gång.

/eder annelufs

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag läser med jämna mellanrum, men det var väl ingen nyhet kanske. :O) Trevligt att se vad du hittar på. Du skriver dessutom väldigt underhållande inlägg! Hoppas du har det bra här nere på Bästkusten! Kram Emma

Postat av: Annie

Fast det vet du ju :)

2009-07-21 @ 15:21:31
Postat av: malin

jag återvänder hit gång på gång för att annelufs sakta men säkert arbetat sej upp till arnessons absoluta bloggtopp. där ligger nu du och pokker och iamsosweeticoulddie.blogspot.com samt bondhustrun.blogspot.com, utan inbördes ordning. teklatjejen.blogspot.com var med förut men hon uppdaterar ju knappt aldrig den lilla bebisen, så hon har dalat.

och varför du? främst för att du känns lite som jag. att du liksom skriver som jag tänker. och för att jag tror att jag hade gillat dej om jag kände dej, already said. fast nu kanhända du flyttar hitåt och då kanske det blir ändring på det här med kännandet. om jag inte blir starstruck, sådär som jag blev när jag träffade min all time favourite författare bodil malmsten, jag blev alldeles knäpptyst och blyg. och det hör inte till vanligheterna. jag får se till att stålsätta mej bättre än då, inför första mötet med dej helt enkelt. :)

2009-07-21 @ 16:18:43
URL: http://www.malinarnesson.com
Postat av: mirre

jag är med här!men de vet du nog ;)du är grym på att skriva. i like it. hare´bra!

2009-07-21 @ 17:10:12
URL: http://mirre.blogg.se/
Postat av: Andreas

2009-07-21 @ 21:11:45
Postat av: Dee

hello my little friend =)

kom just hem från stugan. vart på workcamp i sinnes i 2dagar nu. slitit som ett djur. ser valkyria nu med sandra och chillar. skönt som tusan. tänkte bara skriva några rader innan vi åker bort till piteå på torsdag. verkar som du har det trevligt och skönt där nere. härligt. =) ha det bäst, häst kramar från ume

2009-07-21 @ 22:29:31
Postat av: Rebecca Kling

Halloj, Jag kollar också in här med jämna mellanrum, kul att läsa om hur du har det och vad du gör, vi träffas ju inte alltför ofta :)



Kusin vitamin Rebecca.

2009-07-21 @ 22:47:44
Postat av: mammalena

Ja du vet väl att jag kollar in här lite då och då.Kram

2009-07-21 @ 23:09:51
URL: http://[email protected]
Postat av: annie

Jag har också skaffat en sån där som visar var folk kommer ifrån och en o annan kotte har hittat till mig från dig. det är ocksålite häftigt att det syns. har du tänkt på det?

2009-07-22 @ 09:49:32
Postat av: pappa

2009-07-22 @ 15:15:54
URL: http://bua.blogg.se/
Postat av: linnea

jag heter linnea och läser din blogg för att du skriver saker som 'supersigne', haha, kommer skratta åt det hela natten. :)

2009-07-31 @ 00:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback