generositet är en dygd. typ.

idag känner jag ett starkt behov av att få dela med mig av ett av de mest briljanta blogginlägg jag någonsin har läst. och tro mig, jag har läst ganska många blogginlägg. men läs just det här inlägget, om hur otroligt märkligt det kan vara när en gammal högstadieklasskompis tar kontakt med en ungefär 10-15 år efter det att man slutade grundskolan.

för övrigt har jag sovit rätt länge idag och legat och halvslumrat lite till efter det. 12 gick jag upp. sist jag gjorde det gick jag i högstadiet. redan då fick jag ångest light av sånt beteende.

imorgon ska blir det en frukostdejt hos mig. just av den anledningen kommer resten av tiden fram till 12 ägnas åt hundpromenad, städning och brödbak. trots att dejten inte är en riktigt dejt känner jag att det är skönt att slippa skämmas över oredan som kan bli på två sekunder när man bor på 33 kvadrat. 33 älskade och alldeles mina egna kvadrat, vill jag påpeka.

Kommentarer
Postat av: Madde

alltså det där va lite creepy... alltså bloggen du länkat till =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback