inte för er skull, utan för min egen

det här med plate spotting alltså. jag förstår ju att det inte är det mest exhalterande ni kan läsa om, att jag har hittat nästa nummer i raden. till saken hör väl att jag inte skriver inläggen för att underhålla er, utan för att själv minnas, så att jag inte kan fuska mig igenom 001-999.

jag har funderat lite över hur lång tid det kommer att ta innan jag har sett alla nummer i ordning upp till 999. som det är nu plockar jag väl ett nummer i alla fall varannan dag, men jag räknar med x antal formsvackor. efter noggrannt övervägande har jag kommit fram till att jag kommer vara klar när jag är 35. låter det rimligt, tycker ni?

från i måndags, tror jag, till nu, har jag sett följande:
006, på en saab 95 kombi, 17.40, strax efter håstenrondellen (den mellan lassabackarondellen och brearedsrondellen). den såg jag i måndags.
007, en röd sportbil, 20.45, på vägen mot apelviken just när man har vikt av från almers väg, från centrum sett. spotted samma dag som 006.
008, minns inte vilket märke det var på bilen, den var mörkblå eller mörkgrå, 07.00, på E12 mellan stationen och första viadukten man kör under på väg till NUS. 008 såg jag idag på morgonen.

kanske, kanske att jag bloggar om något roligare i eftermiddag. vi får se.har förresten fått skattepengarna. satt som en smäck!

Kommentarer
Postat av: simon

Jag har nr 863 så du är välkommen att titta på den när det är dags!

Postat av: simon

Om vi enligt SRL måste ha sådana skyltar då vill säga..

2009-06-12 @ 21:44:27
URL: http://roccok.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag har alltid tyckt att röda sportbilar är väldigt Bond ;]

2009-08-09 @ 21:01:27
URL: http://strollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback