ROXY ROX

ja. det blir stora bokstäver i rubriken. jag bryter en trend som varat sedan min bloggs födelse. jag använder stora bokstäver på eget initiativ. varför jag gör det ska ni få veta nu: vi vann årets midsommarrally. ååh, denna prestigefyllda och eftertraktade placering som vi har kämpat för att nå! på femte försöket gick det.

det som känns så otroligt bra är att vi slog laget sjökon. de har varit våra ärkefiender i fyra år nu. så här har placeringen sett ut tidigare år:

år                    lagnamn                                placering             sjökon

2005           erik likker i skuffen                     5                         inte med
2006           amatörerna                                12                           2
2007           peace and love och annelie          7                             2
2008           hedgehogs                                  3                             1
2009           roxy                                           1                             2


som tävlingsmänniska är jag extremt nöjd. extremt.


Kommentarer
Postat av: en blivande mamma

Grattis till vinsten! :D



Jaha sedär! :D Varberg är väldigt väldigt fint :)Dock blåste de så mycket vid fästningen igår att min glass hamnade på hela min tröja haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback