tomtebo has proven itself to be the safest neighbourhood on earth

ja. jag har ju tidigare berättat om att jag låste om mig en kväll innan jag gick och la mig, tänkte att det är skönt att kunna göra det, för att morgonen därefter kunna konstatera att lägenhetsnyckeln satt i dörren. på utsidan alltså.

jag har gjort det igen. eller a, nästan. såhär var det:
arbetsdagen var slut för igår och jag begav mig mot den fulaste bilen på parkeringen, aka "prinsessbilen". väl där låste jag upp och öppnade alla dörrar för att värmeblocket i bilen skulle släppas fri och bytas ut mot lite svalare luft. eftersom jag ville hem ganska snabbt vevade jag ner två rutor: den på passagerarsidan och den på förarsidan. på väg hem tyckte jag att det började väsnas så illa, att jag vevade upp den på förarsidan, tänkte att jag skulle veva upp den andra när jag parkerat bilen. mm. man kan säga att jag glömde det. att jag glömt göra det insåg jag i morse när jag skulle iväg till jobbet. jag blev både snopen och glad på samma gång, snopen för att jag glömt och glad för att bilen stod kvar. tomtebo is the shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback