den enes sjukdom, den andres tristess

jag är sjuk. sjuksjuksjuksjuk. att gå ut med hundarna känns idag ungefär som att bestiga mount everest på en halvtimme. och då kommer ändå hundpromenaden vara max en kvart lång.

jag har på mig glasögonen som jag avskyr, bara för att de gör att det gör mindre ont i vänsterögat. fattar inte hur eller varför, men det blir bättre då. som ett plåster ungefär.

nu lite allmäna frågor till er kunniga: hur mycket snor kan egentligen lagras i bihålorna och hur snabbt produceras det nytt? och varför måste man bli snorig när man är förkyld? alltså, vad gör snoret för nytta, egentligen?


nej. det kommer inget bildbevis varken på mig i glasögon, mig asförkyld eller en massa snorpapper. jag känner att jag vill föra mig med lite mer värdighet än så.


Kommentarer
Postat av: Annelie M Sundholm

Jag vet precis hur du kænner dej. Jag brottades med samma frågor før en vecka sedan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback