det är fortfarande fredag och jag har helt nymålade, rödlackerade naglar på händerna. det är helg

i höstas lösenordsskyddade jag min blogg, förhoppningsvis för både första och sista gången. jag droppade därmed från ungefär 50-60 läsare per dag till 19. sen, när hjärtat slutade värka som värst, öppnade jag bloggen igen och sedan dess har ni läsare droppat in och ökat till antal.

jag vet inte om det var två eller tre veckor sedan jag skaffade den där "därifrån-kommer-dina-besökare"-grejen, men den har gjort mig så fruktansvärt nyfiken! det var ett tag sedan jag frågade, och det kommer dröja tills jag frågar igen, men vilka är ni som läser min blogg? snällasötarara, skriv en liten kommentar till det här inlägget så att jag får veta! för att vara lite egennyttiga kan ni lägga till om det är något särskilt ni vill att jag ska berätta om, eller skriva mer om helt enkelt. utan något tillägg i era kommentarer antar jag att ni, liksom jag, tycker att bloggen är något utöver det vanliga och helt oumbärlig i bloggvärlden. såklart.


Kommentarer
Postat av: men jag kan ändra mig!!

nu funkar det!

2009-03-21 @ 17:03:21
Postat av: Linnea

Jag är ju en trogen läsare som du vet :) På torsdag kommer jag till Umeå och stannar tills måndagen därpå, vore ju otroligt trevligt om vi kunde tajma in en fika! Kramar

Postat av: Linnéa

En till Linnéa här :) Bott i Robban, semestrat i Varberg, minns du mig? ;) Tycker din blogg är så fantastiskt trevlig, hittade den genom en annan och har alltid tyckt den varit så trevlig att läsa!! :)

2009-03-22 @ 16:56:40
Postat av: en till linnea

läser din blogg

2009-03-22 @ 19:23:19
Postat av: Emma

Jag läser allt som oftast din blogg. Det är roligt att se vad du har för dig där uppe i norr. Du skriver så trivsamma inlägg.

2009-03-27 @ 09:44:43
URL: http://engrodasliv.emmabrissman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback