framför allt

ja, framför allt funderar jag på när tusan hjärtat ska hitta rätt.


Kommentarer
Postat av: Lisen

- Men har inte ditt hjärta hittat rätt i Mattias? ;-( Trodde att du funnit kärleken nu, hoppas jag tolkar detta fel.

2009-03-26 @ 20:34:52
Postat av: Papelipapps

Annelie ditt hjärta hittar rätt när du hittar rätt.

Väntar på att du skall komma ner och hälsa på till påsk. Blir kul.

Postat av: Annie

Det där undrar jag också. Ibland undrar jag också om ett en gång sårat hjärta verkligen någonsin läka ihop helt och fint, för det bär jag fortfarande med mig fast det gått lång tid och jag aldrig skulle vilja ha det på annat sätt än nu. fast ändå så är mitt hjärta i många avseenden inte hittat rätt. Det har nog inte hittat hem alltid i mig själv vilket gör att det går ut över relationern jag har med andra.. pojkvän, familj, vänner. Men som den raden "And in the end the love we take is equal to the love we make" (John Lennon för övrigt) så blir det storslam någon gång :)

2009-03-27 @ 07:15:23
Postat av: Anonym

Det där undrar jag också. Ibland undrar jag också om ett en gång sårat hjärta verkligen någonsin läka ihop helt och fint, för det bär jag fortfarande med mig fast det gått lång tid och jag aldrig skulle vilja ha det på annat sätt än nu. fast ändå så är mitt hjärta i många avseenden inte hittat rätt. Det har nog inte hittat hem alltid i mig själv vilket gör att det går ut över relationern jag har med andra.. pojkvän, familj, vänner. Men som den raden "And in the end the love we take is equal to the love we make" (John Lennon för övrigt) så blir det storslam någon gång :)

2009-03-27 @ 07:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback